Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк (тверда палітурка)., Ґреґ Гофман і Шон Десмонд
- Є в наявності
- Видавництво: Лабораторія
- Код товару/ISBN: 9786178203207
-
499 грн
Доставка:
Самовивіз з Нової Пошти - по тарифам перевізника
Оплата:
- Накладений платіж
- Передплата на картку Приват Банка
Видавництво "Лабораторія" Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк (тверда палітурка)., Ґреґ Гофман і Шон Десмонд 978-617-8203-20-7 Уроки емоційного брендингу від Ґреґа Гоффмана — колишнього маркетингового директора Nike
Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду.
У світі, де маркетинг все більше керується даними, Гоффман вважає, що в основі найкращої роботи — людський зв’язок. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, він дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн емоцій». І його головні секрети розкриває у цій книжці.
Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду.
У світі, де маркетинг все більше керується даними, Гоффман вважає, що в основі найкращої роботи — людський зв’язок. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, він дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн емоцій». І його головні секрети розкриває у цій книжці.
| Основні | |
| Автор | Ґреґ Гофман і Шон Десмонд |
| Видавництво | Лабораторія |
Останні переглянуті товари





